Özel Arama

Şiirlerden




Okumak istediğiniz şiire tıklayınız

1-a Kızmayacağım


1. Unutamadığımsın

2. Öğrendim

3. Gidiyorsun

4. Hayatın Dikeni ve Gülü

5. Sen Aklıma Gelince

6. Hayat

7. Daha Ne kadar Sürecek Bu Kaçışlar

8. Dost

9. İnadına

10. Eğer


11. Sen Ömrüm



Son Eklenen Şiir

SEN ÖMRÜM...

Hüzünlü bir parça çalan bestecinin yorgunluğuyla ve onu dinleyen bir şairin duygularıyla alıyorum elime kalemi...

Sana yazışımin her harfinde saklı...

Belki de anlamayacaksın...

Ömrümün neresindeyim bilemiyorum...

Ama belli ki senin dokunduğun yerdeyim. Hani yüreğimi titreten yeri...

Ömrümün başı sandığım, hayatla sevişip yarınlara umut doğurdugum yeri...

Benim kadar kimsenin seveceğine inanmadığım zamanlarımdayım. Seni düşündüğüm saniyelerdeyim ve özlemine hasret ördüğüm dakikalarda...

Her saniye seninleyken sana kavuşmanın anında...

Hayatı gözyaşları, gülümsemeleri, en çok ta korkularıyla yaşadığım gecelerdeyim. Biliyorum ömrüm boyunca hayata sataşacak kadar cesurum! ama seni kaybetmekten korkuyorum....

Ne garip duygudur ki hayatı sahiplenmediğim kadar seni sahipleniyorum hayatımda...

Belkide hayatın bir gün beni terkedeceğini bildiğimdendir. Sana öyle güvenmişim ki...

Senden önce ölmeyi isteyebilecek kadar bencilim...

Ölümün beni senden ayıracağından değil o ana kadar seninle yaşayamamaktan korkuyorum...

Bu yüzden hayatı senin uğruna açık arttırmaya çıkarabiliyorum. Buyrun... Ortaya canımı koyuyorum! arttıra (bile)n varmı..???

0 comments:

Yorum Gönder

Google Gruplar
cevatoz grubuna kayıt ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et
 

My Blog List

Recommended Gadget

  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
-= Karadeniz Toplist =- Tags:Rize ikizdere resimler müzik şiir mp3 hikaye fıkra şehitlerimiz çay likapa(yaban mersini) resimler doğa resimleri ilizyon resimler komik resimler çiçek gül resimleri eski paralarımız bal böğürtlen eğlence mp3 YouTube video Видео - Помой себя сам Teknoloji haber gazeteler dantel Dowloand canlı tv oyunlar Animasyon e-kart şans oyunları süper Lig Rizespor Trabzonspor Fenerbahçe Beşiktaş Turksat Frekans Listesi T.C. Kimlik No İkizdere köyleri turizm msn c-box döviz kurları

yerelma.com Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by yerelma.com2005-2012Metin Çelik