Özel Arama

Hazır Sözler-Mesajlar

Etkileyici Sözler
*Sen benim gözlerimde saf bir gerçek,Yüreğime bahar getiren bir çiçeksin.Sen bedenimdeki yumuşak kudret,Gönül bahçemde uçuşan bir kelebeksin..
*Hafif hafif çiseleyen yağmurda kalırsan; Saçlarını okşayan her tanedeBENİ HATIRLA !
*Bugünde yarın da yüreğin kadar yanındayım ,Kendini yanlız hissettiğindeelini yüreğine koy..ben hep oradayım!!
*Kimbilir hangi akşam güneşle beraber bende söneceğim,Kimbilir hangi ellerden son suyumu içeceğim,Belki göremeden öleceğimfakat yinede seni 'EBEDiYEN SEVECEĞiM'
*Sahiller dalgayı nasıl beklerse, Gökyüzü mehtabı nasıl özlerse, Kuru topraklar suya nasıl hasretse, Sende benim hasretimsin...
*Güller hep ellerinde açsın,ama dikenleri batmasın.Sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasın.Mutluluk hep yüreğine dolsun, ama beni unutturmasın..


Sevgi Sözleri

*Semadaki tüm yıldızlar sönünce, Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince,İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine,Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde....
*Hayallere dalıp gitmem ben, Çünkü tek hayalim sensin benim! Hiçbirşey isteyemem benÇünkü birtek istediğim sensin benim.
*Aşkınla sararıp solacak kadar,Sevginle bahtiyar olacak kadar Uğruna canımı verecek kadar seviyorum desem inanırmısın ?
*Belki hatıralar unutulup gidecek,Belki bu sevgier yok olup eriyecek,Ama şunu unutma,Bu kalp sonsuza dek seni sevecek...
*Gecenin karanlığında, güneşin ışığında,Suyun damlasında, selin coşkusundaKimi yanımdasın kimi rüyamdaAma hep aklımdasın sakın unutma...
*Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam,Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam,Dönerim dersin ama kadere inanamam,Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam...


Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun,Duyduğum en derin sevgi senin eserin, Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin,Ve kurduğum en güzel hayal sensin.
*Ne zaman tutsam ellerini, Gözlerimin önünden mevsimler geçer. Ne zaman gözlerin gözlerime değseSamanyolundan bir yıldız düşer...
*Dünya unutursa dönmeyi,Rüzgar unutursa esmeyi,Aşıklar unutursa sevmeyi,Belki o zaman unuturum seni
*Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine,gözlerin zamansız takılırsa,kulakların zamansız deli gibi çınlarsabil ki bir yerlerde özlemişsindir Sevgilerin en güzeli seni sevmek, Özlemlerin en güzeli seni özlemek, Ve hayatın tadı sabah kalktığımda, Senin varolduğunu bilmek...


Komik Sözler
*Öyle güzelki gözlerin,bakmasını bir bilsenÖldürür mahvedersin,yakmasını bir bilsen..
*İki tane kör tanıdım;Biri senden başkasını görmeyen BEN,Diğeri ise sana divane olan beni göremeyen SEN..*Seni sensiz de yasayabiliyorum..En azindan kafami dinliyorum...
*Kendini mutlu hissediyorsan, bir yerde yine bir salaklik yaptin ve farkinda degilsin demektir.
*Yaşamaya ayrı, yürütmeye ayrı zaman mı ? Ben darbe kullanıyorum. Yıkıyorum. Çıkıyorum.
*Bir uçurumun kenarindan düssem ve tek dalim sen olsan düsmemek için seni kökünden sökerim..
*Kendim için bisey istiyosam namerdin Allah'im Anneme guzel bi gelin nasip etti..

Karışık Sözler
Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?

özlemek onurdur sonunda ölümde olsa kıskandırmak ihtiyaçtır ruhunda sevgi varsa güneş anlamsız gece olmayınca özlemek kusursuzdurr o özleyen seni seviyorsa(ÖZLENEN SEN OLUNCA...)

güneşin doğduğuna kanma vakti akşama kadardır,ay ışığına aldanma ömrü sabaha kadardır,sakın aramadığıma bakma kalbim sana yüreğim kadar yakındır!!!

BİRİNİ BEKLİYORUM SICACIK ELLERİYLE ELİMDEN TUTACAK, TATLI BİR GÜLÜŞÜYLE BEN GELDİM DİYECEK,CANIMA CAN YÜREĞİME SEVGİ KATACAK, VARLIĞIYLA VAR OLDUĞU GÖSTERECEK BİRİNİ BEKLİYORUM. BİRGÜN MUTLAKA GELECEKCANIMI BEKLİYORUM...
Bir anımsın okuyupta bitiremediğim,bir özlemsin var olupta hükmedemediğim,bir sen varsın merhaba deyipte elveda diyemediğim.Bir tek bildiğim var!o da ben sensiz bir hiçiimm!!!

slm (Sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan, Seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlıgına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan..)

İNSANI YAŞLANDIRAN YILLAR DEİL BELKİDE ULAŞMADIGI HAYALERDİR HAYATA EN ACI ŞEY ÖLÜM DEİL YAŞMASI MÜMKÜN İKEN SEVDİKLERİNDEN AYRI GEÇEN GÜNLERDİR.....DOSTUM

GÜLÜŞÜNE TUTUNARAK DEVAM EDEN YAŞAMIN KIYISINDAYKEN SENSİZLİĞİN SÜRGÜNÜNDEYİM.SENİ BU KADAR SEVERKEN NEDEN HALA SENSİZİM Kİ...!

bir ses beklemek senden soluk beklemek suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere gözlerimi götürmeden yanında

sewgini taşımak değil hasretini çekmek zor gülmeyi unutmak değil ağlamaya alışmak değil ölmemekte değil sewipte görmemek zzorrrr...

KİRPİKLERİM ISLAK,BULUTUM KARA,ALIŞTI GÖZLERİM YAĞAN YAĞMURA.SEVİLİP SEVERKEN SÜRGÜN YEDİK BİZ,SAVRULDUK İŞTE ÇOK UZAKLARA

SEVGİ GÖNÜLDE AŞK KALPTEDİR DOSTLAR UZAKTA ÖZLEMİ YÜREKTEDİR EN GÜZEL GÜNLER SEVENLERLE BİRLİKTEDİR O GÜNLERİ ÖZLEMEK ELDE DEĞİLDİR;)

Yine yalniz, yine tek basinayim. Yine karanlik dustu icime.. Yine karanlik indi gok yuzune.. Yine simsek cakar goklerde, yine bulutlar aglar... Olur da ustune bir damla inerse bu an, anla ki, yine sensizlige agliyorum... Olur da bir ozlem hiss edersen icinde, anla ki, sana olan ozlemimi ruzgar kalbine akitiyor... Olur da gozlerin bir noktaya baka kalirsa, anla ki, gozum yollarda uzaktan gelen her noktaya umutla bakip gelenin sen oldugunu hayal eder...

SeVgİnİ TaŞıMaK DeĞiL,HaSrEtİnİ ÇeKmEk ZoR,GüLmEyİ UnUtMaK DeĞiL,AğLaMaYa ÇaLıŞmAk ZoR,YaŞaYıP ÖlMeK DeĞiL,SeNi ÖzLeYiPtE GöReMeMeK ZoR!!!
BİR İNSAN AÇ 40 GÜN, SUSUZ 4 GÜN, HAVASIZ 4 DAKİKA VE UMUTSUZ 4 SANİYE YAŞAR. BEN AÇ, SUSUZ VEYA HAVASIZ DEĞİLİM! SENSİZ VE UMUTSUZUM!!!

HER MEVSİMDE FARKLI SENİ ÖZLEMENİN TADI DEĞİŞİYOR KOKUN AMA ADIN HEP AYNI SENİ ÖZLEMEKLE BAŞLIYOR HER CÜMLENİN BAŞI VE YİNE SENİ ÖZLEMEKLE TÜKENİYOR KALEMİM

bilemem daha ne kadar dayanırım bu ayrılıga hasretlik zor olsada mecburuzz katlanmaya ben razıyımsevgilim deger hasretinle yanmaya nede olsa alıştım hergün senin için aglamaya
SEN KARANLIKTA ARANAN ISIK KALBE ATILAN BIR IMZASIN GÖZYAŞI GİBİ KUTSAL SEVDA GIBI SICAKSIN VE UNUTULMAYACAK KADAR ÖZELSIN YÜREĞİM...."2006 YILDIZINA GÖRE; PARA: YILDIZIN GÜLÜMSÜYOR, SAĞLIK: YILDIZIN GÜLÜMSÜYOR, IŞ: YILDIZIN GÜLÜMSÜYOR, SEVGI: YILDIZIN GÜLMEKTEN ÖLÜYOR!!! "

EGER KISI;HEM AKILLI HEMDE ÇALISKAN ISE TAKDIR ET, AKILLI DEGIL, ÇALISKAN ISE DIKKAT ET, AKILLI OLUP TEMBEL ISE IKAZ ET, HEM AKILSIZ HEM DE TEMBEL ISE IMHA ET!

Nasılsın bakalım bugün? -Çok iyi doktor - İyi olmana sevindim - Tabi canım, Napolyona kötü olmak yakışmaz zaten

MALZEMELER:1 Adet Kız: Efenim elbetki operasyonun adından da anlaşılacağı gibi, bu faaliyet için, daha önceden ikna edilmiş ve kaçmaya meyilli bir bayan (Kız-Dişi) bulunur.Bayanın yaşı 18 üzerinde olursa size herhangi bir kanuni zorlukta yaşatmayacaktır ve Kız Kaçırma Operasyonunuza herhangi bir gölge düşmeyecektir.Hafif kilolu kızların kaçırılması daha kolay olduğundan seçim esnasında buna dikkat edilmesi sizin işinize yarayacaktır.

Benimle Çıkarmısın Bu soruya bir bayanın verebileceği cevaplar ve bu cevapların gerçek anlamları : 1-Olmadığı için üzgünüm; ama lütfen arkadaş kalalım. (İstediğin şey mümkün değil. Ama yanımda olmaya devam et. Beni evime getirip **ürecek, güldürüp-eğlendirecek, eğlence yerlerinde eşlik edecek, faturalarımı yatıracak ve tamirat işlerimi yapacak birisine ihtiyacım var. Merak etme; bir erkek arkadaşım olduğunda da arada sırada ararım seni.) 2 - Ama ben seni kardeşim gibi görüyorum. ( Bir daha asla bu konuyu gündeme getirme.)
Pek hoşuma gitti parlak gözlerinCamları kırılmış pencere sandımBaşımı patlattı tatlı sözlerinKocaman kafanı tencere sandım...
Burnunu baltanın sapıdır dedimAğzını görünce kapıdır dedimKalıbını bir kağşak yapıdır dedimDişlerini gördüm testere sandım..
Bacakların uzun omzun düşükDinledim nefesin, sanki bir körükSesin manda gibi pek rengin pek sönükKulaklarını gördüm kepçe sandım...
Bak sana söyledim bu açık sözümüKorkutma sevdiğim böyle gözümüAşkımı anlatan bu tatlı sözümü
1.Evli erkeklerin psikolojisi arkadaslarla lokantaya gitmeye benzer. Istedigin yemegi siparis edersin sonra yanindakinin istedigi yemegi görüp "Keske onu isteseydim" dersin.2.Bir davette bir hanim arkadasina sorar:"Alyansini yanlis parmagina takmiyormusun? "Diger hanim cevap verir:"Evet yanlis adamla evliyimde ondan"3.Bir adam evlenene kadar eksik sayilir evlenince tam bitmis olur.4.Bir genc babasina sorar"Baba evlenmek kaca malolur? Baba cevap verir"Bilmiyorum oglum,ben hala oduyorum."5.Adam anlatiyormus:"Evlenene kadar mutlulugunun ne oldugunu bilmezdi, sonra da gec oldu."

KLASİK TEPKİ: "Sıraya geç kardeşim" NEOKLASİK TEPKİ: "Şeker kardeşim sıraya geçiver" REALİST TEPKİ: "Sıra var" SURREALİST TEPKİ: "Sallandıracaksın bunlardan ikisini kızılay'da bak bir daha yapabiliyorlar mı?" ROMANTİK TEPKİ: "Beyefendi galiba sırayı görmediniz" NATURALİST TEPKİ: "Sırana geç" MODERN TEPKİ: "Efendim insanımız eğitimsiz. Halbuki Avrupa da" POST-MODERN: "Sırana geç lan ayı!" UZLASIMCI: "Acelesi olmasa öne geçmezdi; üzmeyin garibi"
- Ne kadar güzelsiniz - Biliyorum... Onun için bu yasta evliyim - Pardon yenge
Erkekler Nasıl Delirtilir kadın: Saçımı kestireyim mi? Erkek: Olur. Kadın: Ama kıyamıyorum. Erkek: Öyleyse kestirme.Kadın: Canım değişiklik istiyor... Erkek: O halde kestir. Kadın: Bana akıl vermeyi bırak, delilere verir gibi. Erkek: Eğer nasıl hoşuma gittiğini bilmek istiyorsan, sana derim ki uzun saçlı. Bunu biliyorsun. Kadın: Beni tanıdığında kısaydı..
"Ortak çalışmayı çok sever. Bir zaman bir arkadaşıyla ortak iş kurdular. Arkadaşı tecrübesini, o da parasını koydu. Arkadaşı zengin oldu. O tecrübe kazandı."
1. kivrak modeli - meltem benimle cikar misin, misal iki biletim var ateslerin dansi'na? - hayir salak - aa simdi hatirladim, hülya'ya soz vermistim... oteki sefere insallah...
2. anlamaz modeli - meltem benimle cikar misin? - hayir salak - o zaman, askim, ilk olarak ateslerin dansi'na gidelim mi...
KARISINI ÇOK SEVEN BİRİ : ALLAH'ım, onun başı ağrımasın benim ağrısın.. O üşümesin , ben üşüyeyim... O aç kalmasın , ben kalayım... O üzülmesin, ben üzüleyim... Onun canı sıkılmasın, benim sıkılsın... Genç yaşta dul kalmasın, ben kalayım
Soru: Basarili erkek kimdir? Cevap: Karisinin harcayabildiginden fazla kazanabilen erkektir,Soru: Basarili Kadin kimdir? Cevap: Boyle bir erkek bulabilendir.
Koca eve zil zurna sarhos girer ve karisina bakarak: --NE kadar cirkin oldugunu biliyormusun?--Sen'de pis ve sarhossun diye cevap verirkarisi. --Iyi de benimki sabah'a gececek.
Erkekler avlanmayı buldu,silahı keşfetti...Kadın avcılığı buLdu kürkü keşfetti...
Erkek renkleri buLdu,boyamayı buLdu...Kadın boyamayı buLdu,makyajı keşfetti...
ErkekLer konuşmayı buLdu,sohbeti keşfetti...KadınLar sohbeti buldu deikoduyu keşfetti...
Erkekler tarımı buLdu yemeği keşfetti...KadınLar yemeği buLdu,diyeti keşfeti...
Erkek dostLuğu buLdu,aşkı keşfetti...Kadın aşkı buLdu,evliliği keşfetti...
Erkek ticareti buLdu,parayı keşfetti...Kadın parayı buLdu alışwerişi keşfeti...

0 comments:

Yorum Gönder

Google Gruplar
cevatoz grubuna kayıt ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et
 

My Blog List

Recommended Gadget

  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
-= Karadeniz Toplist =- Tags:Rize ikizdere resimler müzik şiir mp3 hikaye fıkra şehitlerimiz çay likapa(yaban mersini) resimler doğa resimleri ilizyon resimler komik resimler çiçek gül resimleri eski paralarımız bal böğürtlen eğlence mp3 YouTube video Видео - Помой себя сам Teknoloji haber gazeteler dantel Dowloand canlı tv oyunlar Animasyon e-kart şans oyunları süper Lig Rizespor Trabzonspor Fenerbahçe Beşiktaş Turksat Frekans Listesi T.C. Kimlik No İkizdere köyleri turizm msn c-box döviz kurları

yerelma.com Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by yerelma.com2005-2012Metin Çelik