Özel Arama

Sözler

1-O kadar iyi uyurum ki bu isi gözüm kapali yaparim
2-uzaktan severim ruhun bile duymaz..
3-O kadar fakirim ki, ayakkabılarım eskimesin diye okula taksiyle gidiyorum..
4-Beni, benim istediğim kadar biliyoRsunuz!
5-(A)ptalların (Ş)ifa (K)aynağı = AŞK
6-Cok yardim severimdir, her türlü yardimi kabul ederim...
7-VaRlIğımIn kıYmeTİni bİLMEyeNİ YoKlUğUmlA TERBİYE EdErİm (:
8-Güllerin mi dikeni var yoksa dikenli dalların güllerimi?
9-hayatına anlam yüklüyor(%5.1 loading...)
10-husnu bıle gelse şenlendıremez benıı'!!
11-Gökten Meg Ryan yağsa bana er ryan düşer.. onu da kurtarırlar...
12-Hayati gözyaslarinla ödüllendirecegine gülücüklerinle cezalandir….
13-KaLiteNİ BAŞkasI BeLirLERse UcuZA GİderSİn...
14-Mütevazi olun.Ben mükemmelligimi buna borçluyum
15-Sen güzel bir yağmurun ardından TOPtoprak kokusunun kapladığı narin yeşillikteki güzel bir çiçeğin yaprakları arasında gözüken sümüklü bir böceksin..16-GüLeReK KaYBeTTiKLeRiNe AğLaYaRaK SaHiP OlAmAzSıN..
17-RüYaLaRDa HoRMoNLu ArTıkDüN GeCe RüYaMDa Ak SAkaLLı NİNE GrDm.
18-seninde aşkın yalanmiş bana yalanmamiş ask lazım.
19-Yatakta ve batakta eşini iyi seç .Yoksa eline muhtaç kalırsın .
20-Bilirmisin bildiğimi,bilmezsin bildiğimi,bilseydin bildiğimi anlardın sevdiğimi..!!!
21-Herkesin de derdi ben olmuşum..Demek ki giderken iyi koymuşum..
22-Gökyüzünde tek bir yıldız olsaydım direkt sana kayardım
23-Piyango gibiyim.Öyle herkese vurmam..
24-Beni çeken çeker, çekemeyen çeker gider..
25-Sen bana bakma, ben senin baktığın yerde olurum.
26-KaLaMazSın Bu HayattA BaKiRe,En AzınDaN HayaT KoyAr Bi KeRe.
27-ŞeYTaNa UYaRSaN YoLDaN ÇıKaRSıN..BaNa UYaRSaN BaŞTaN ÇıKaRSıN
28-yarınlar güzel olacak diyorlar ama bugünler dünlerin yarınları değil mi.
29-Baskalarinin bilgisiyle bilgin olsak bile, ancak kendi aklimizla akilli olabiliriz
30-En kuvvetli gölge, nerde en çok isik varsa ordadir.
31-Düsünmeden ögrenmek,yitirilmis bir emektir.
32-Kız dediğin istanbul gibi olmalı.Fethi zor,fatihi tek!!!
33-Oturarak başarıya ulasan tek varlık tavuktur...
34- Kendini mutlu hissediyorsan, bir yerde yine bir salaklik yaptin ve farkinda degilsin demektir
35-Hayatta hiç bir seyi tamamlayamadim ama bu seni sevmediğim anlamına ge....
36-Bir seyleri hatirlayamama ihtimaliniz seye baglidir, seye, hmmmm, kahretsin!
37-Yes abicim, Türkçe eğitime benden de okey!!!
38-insanlar konusur,aptallar gürültü yapar!
39-Sana değer verip aşkı bulacağıma x'e değer verir y'yi bulurum.
40-mevlana değilim,insan ol da gel..
41-Gecenin 5'inde başlar hayatımız Siz Rüyalar içinde Prens Olursunuz Biz gerçek hayatta..
42-Her rüyanın ardında onun gerçekleşmesini sağlayacak bir kişi vardır."
43-Hayatımızın ilk yarısını ana-babalar,ikinci yarısını da çocuklar mahvediyor.
44-Evlilik bir kale gibidir.Dışardakiler oraya girmek için,içerdekiler de çıkmak için uğraşır dururlar.
45-Ne yazık ki, bazen insanlar siz bağırmadıkça duymuyorlar
46-’sol kulağını kapatırsan sağ duyulu olursun!!’
47-ders çalışmamak için her türlü meziyete sahibim. 10 parmağımda 10 mazeret.
48-Dün eski dostlarla karşılaştık.eski günlerden konuştuk.sonra toplu bir resim çekinelim dedik ama sen yoktun biz de topsuz çektirdik
49-Bu cekicilik, bu asalet,hele o büyülü gözler. allah bütün güzelligi bir kiside toplamis. neyse benden cok bahsettik.sen nasılsın
50-aklını alırım aklın gider
51-Eskiden ali ata bakardı, şimdi karıya kıza
52-Beni kaça böLersen böL seni ikiye katLarım
53-herkes herkes gibi olur ama herkes bi ben gibi olamaz..

0 comments:

Yorum Gönder

Google Gruplar
cevatoz grubuna kayıt ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et
 

My Blog List

Recommended Gadget

  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
-= Karadeniz Toplist =- Tags:Rize ikizdere resimler müzik şiir mp3 hikaye fıkra şehitlerimiz çay likapa(yaban mersini) resimler doğa resimleri ilizyon resimler komik resimler çiçek gül resimleri eski paralarımız bal böğürtlen eğlence mp3 YouTube video Видео - Помой себя сам Teknoloji haber gazeteler dantel Dowloand canlı tv oyunlar Animasyon e-kart şans oyunları süper Lig Rizespor Trabzonspor Fenerbahçe Beşiktaş Turksat Frekans Listesi T.C. Kimlik No İkizdere köyleri turizm msn c-box döviz kurları

yerelma.com Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by yerelma.com2005-2012Metin Çelik